counter to blogger

2009. november 24., kedd

A külföldi lét hátulütői

Megjöttünk a galileai kirándulásról, nagyon klassz volt! A beszámoló azért késik, mert tegnap kitört rajtam az influenza. Láz, végtagfájás, hányás, levertség… Ha eddig túl derűsnek tűnt a külföldi élet, most kaptunk az árnyoldalából. Tegnap Dani itthon maradt, hogy engem ápoljon, ma bement az egyetemre, de így meg nekem nehezebb. Amúgy is hetek óta alig beszéltem más felnőttel, mint ő. Nyafogás off, mi akartunk ide jönni stb. De minden rosszban van valami jó: HIHETETLEN szerencse, hogy én lettem beteg és nem Veronika, akkor valószínűleg frászt kapnék, így csak simán rosszul érzem magam.

Amint kilábalok, publikálom az útinaplót. Addig is egy kép: szeretteim a názáreti Angyali Üdvözlet-bazilikában. Szerintem Daninak határozottan antik külsőt ad a hordozókendő. Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha megjegyzést akarsz hagyni, akkor a legördülő menüből válaszd a "Névtelen/URL-cím" opciót, a "Név:" sorban add meg a becenevedet, az "URL:" sor maradjon üresen.