counter to blogger

2010. február 2., kedd

Az első fog


Kilenchónapos nagylányunk bombáz a meglepetésekkel! Ma észrevettem, hogy kibújt az első foga. Négy hónapja már volt egy nyálazós korszak, akkor beharangoztam, hogy jön a foga, de aztán annyira nem történt semmi, hogy elaludt az éberségünk. Még egy kis dalt is írtam Veronikának "Mikor jön már ez a fog?" kezdettel. Az elmúlt napokban semmi extrát nem produkált, nem sírt, nem tömködött folyamatosan tárgyakat a szájába, a kisebb kilengéseket (több alvás, nagyobb étvágy) a környezetváltozás, repülés, hirtelen mozgásfejlődés számlájára írtam. Talán az otthoni orrdugulás volt a tünet? Majd legközelebb figyelünk, van még 19 alkalmunk tesztelni a hipotézist. (A képen nem látszik az új fog, de majd...)

2 megjegyzés:

  1. Újabban szorgosan követlek benneteket a blogon, Veronikának üzenem, hogy mindent "látok", egy fog sem maradhat ki a látómezőmből. :)
    Kíváncsi vagyok a slágergyanús "Mikor jön már ez a fog?" további részleteire is.

    VálaszTörlés
  2. Emlekszel mikor a Tel-Aviv-i repteren beszalltunk a liftbe, mondtam Neked, hogy jon a Veronika foga, mert annyira feher volt mar az inye - en mint mar majdnem haromkunokas nagyi tapasztalt vagyok :-) , es akkor azt mondtad nem latod :-) Lam Veronika tudta :-))

    VálaszTörlés

Ha megjegyzést akarsz hagyni, akkor a legördülő menüből válaszd a "Névtelen/URL-cím" opciót, a "Név:" sorban add meg a becenevedet, az "URL:" sor maradjon üresen.