counter to blogger

2010. április 19., hétfő

Papagájok, macesz és egy bejelentés

Mint már említettem vala, Izraelben Sabbatkor nincs tömegközlekedés. Így a hétvégén mindig gondban vagyunk, mit csináljunk. Általában lustálkodunk:-) De nemrég eljutottunk végre a tőlünk nem messze fekvő papagájparkba. Már többször próbáltuk, de mindig épp zárva tartott, végül neten kinyomoztuk, hogy csak szombaton fogad látogatókat. Sokféle madár volt, szabadon is, ketrecben is, sőt néhány idomított papagáj a vállunkra ült. Szegény Daninak is, aki pedig már többször hálaimát rebegett nekem, hogy a két harci hullámospapagájomat még a megismerkedésünk előtt elajándékoztam. Emellett volt cirkusz bicikliző papagájokkal, flamingótó, kecskesimogató és hatalmas játszótér, meg néhány tikkadt hüllő.


Aztán életemben először készítettem egy vadas marhát, a helyi ízvilághoz adaptálva szalvétagombóc helyett maceszgombóccal.

És ma hivatalosan megnyitottam a strandszezont egy nagy tengeri úszással!!!

A bejelentés: május 2-20 között Veronika és én Budapesten leszünk. A téli vizitünk során mindenféle okokból nem sikerült mindenkivel találkozni, most lehet időpontokat foglalni:-). Már várom, mert nagyon jó dolgunk van itt, de a rokonok-barátok hiányoznak.

Köszönöm a szavazatokat, mivel sokan választottátok, hogy az utazásainkról írjak többet, ehhez többet kell utazni, így Budapest előtt kialkudtam még egy holt-tengeri túrát Danitól.

A következő részben az izraeli ünnepekről írok, valamint arról, milyen egy nagy tudós feleségének lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha megjegyzést akarsz hagyni, akkor a legördülő menüből válaszd a "Névtelen/URL-cím" opciót, a "Név:" sorban add meg a becenevedet, az "URL:" sor maradjon üresen.